Selected:

MARISSA WHITE GLUTATHIONE

RM180.00 RM150.00

Sale!

MARISSA WHITE GLUTATHIONE

RM180.00 RM150.00

SKU M-H-1 Categories ,

Description

Anda mungkin tidak tahu, tetapi terdapat satu antioksidan tersembunyi yang sebenarnya berkeliaran di dalam badan anda. Malah, ia sebenarnya berada di dalam setiap sel-sel badan, Glutathione merupakan memberi kesan  terbesar ke atas kestabilan kesihatan anda – berat badan dan  kesihatan anda secara keseluruhan.

Ia memulihkan keletihan kronik, meningkatkan sistem imun dan juga melawan pembiakan kanser.

Apakah itu glutathione?

GSH adalah protein semula jadi yang melindungi setiap sel, tisu dan organ daripada sebarang radikal bebas, toksin dan penyakit. Ia mengandungi tiga asid amino penting: asid glutamik, sistein dan glisin. Bersama-sama, ketiga-tiga ini dapat membantu untuk membaiki kerosakan sel: kerosakan yang disebabkan oleh radiasi, pencemaran, tekanan, jangkitan dan sebagainya.

 

Dalam badan, glutathione dihasilkan di dalam hati, ia memainkan peranan signifikan dalam proses metabolisme sel. Ia juga bertanggungjawab untuk memastikan imun berfungsi secara normal dan membantu untuk mendetoksifikasikan badan serta darah. Walaupun anda mungkin tidak pernah mengetahui tentang kewujudan glutathione, namun menurut lebih daripada 90,000 artikel saintifik, GSH adalah satu antioksidan terpenting untuk menjamin kesihatan tubuh badan anda. Malah, sesetengah pakar mempercayai ia sama penting seperti oksigen, makanan dan air – sekurang-kurangnya pada peringkat selular.

Bagaimana glutathione memberikan impak terhadap kesihatan badan anda?

Glutathione boleh memberikan manfaat besar kepada kesihatan kita. Ia boleh mengurangkan kesakitan otot dan sendi (terutamanya kepada pesakit artritis kronik), melambatkan proses penuaan dan menguatkan sistem imun anda. Ia juga membantu untuk melawan jangkitan, penyakit dan bakteria jahat.

Glutathione juga boleh:

Meningkatkan tenaga badan – Glutathione membantu sel-sel badan kekal dicas sepenuhnya supaya anda dapat menikmati tenaga dan ketahanan yang tinggi buat sepanjang hari.

Menyahtoksik hati dan sel-sel – GSH adalah sejenis antioksidan yang paling besar dalam badan. Ia membuang toksin dari setiap sel, organ dan sistemnya. Ia juga amat berkesan dalam usaha menghapuskan karsinogen, logam berat, racun perosak, radiasi dan banyak lagi. Ia turut berfungsi untuk meningkatkan kejelitaan dan tona kulit.

Meningkatkan kejelitaan dan tona kulit – GSH dipercayai untuk meningkatkan bukan sahaja kompleks kulit anda, tetapi kesihatan keseluruhan kulit anda juga. Ia juga turut meningkatkan pertumbuhan rambut dan memberikan kejelitaan pada setiap helaian. GSH telah terbukti untuk mengurangkan kecenderungan untuk terkena selaran matahari.

Glutathione juga boleh meningkatkan tahap kebolehan kognitif – Sekali gus tumpuan dapat difokuskan, membantu melenakan tidur malam dan melawan tekanan dan kebimbangan. Ia juga amat berkesan untuk menjauhkan kemunculan penyakit degeneratif dan melawan kedutan serta garis-garis halus di muka.

Selain itu, satu lagi cara yang baik GSH boleh memberikan impak dapat dilihat selepas melakukan senaman. Ia telah dikenali untuk benar-benar meningkatkan prestasi sukan dan menjadikan proses pemulihan menjadi lebih lancar. Dalam jangka masa panjang, ini bermakna lebih banyak otot tanpa lemak berlebihan dapat dihasilkan dan meningkatkan kadar metabolisme agar anda boleh membakar lebih banyak kalori – sekali gus menurunkan lebih banyak berat badan, walaupun ketika sedang berehat.

Mendapatkan lebih banyak glutathione

Walaupun anda boleh mengambil suplemen, anda juga boleh meningkatkan kadar glutathione melalui pengambilan makanan seperti bawang merah, bawang putih, walnut, avokado, ayam, telur kuning, asparagus, kunyit, daging merah dan sayur-sayuran seperti brokoli – yang sememangnya kaya dengan bahan yang HSH, turut membantu untuk menghasilkan lebih Glutathione secara semula jadi.

Walaupun badan kita menghasilkan GSH dengan sendiri, malangnya kebanyakan faktor persekitaran boleh menjejaskan kadar pengeluarannya. Diet yang tidak seimbang, toksin, pencemaran, ubat-ubatan dan tekanan boleh menjunamkan pengeluaran glutathione. Atas sebab ini, jalan untuk memberikan peningkatan ialah dengan mendapatkan GSH melalui makanan sihat.

Jika anda berharap untuk menjadi lebih sihat atau menurunkan lebih banyak berat badan pada tahun akan datang, anda mungkin mahu mempertimbangkan tahap Glutathione. Mula memakan lebih banyak makanan yang kaya dengan sayur-sayuran hijau, dan laburkan sedikit wang untuk memiliki suplemen Glutathione berkualiti untuk diambil buat setiap hari.

Memperkenalkan Marissa White Glutathione.

MARISSA White Glutathione menjadikan kulit anda putih, bersih dan mulus. Jerawat dan parut hodoh pada wajah bakal hilang dalam 2 minggu sahaja.

Ambil 1 biji semasa perut kosong, 1 kali sehari.

Glutathione merupakan satu-satunya antioksidan yang terdapat dalam sel, ia mempunyai banyak manfaat. Antaranya:

JERAWAT DAN PARUT HILANG DALAM 2 MINGGU

Formula khas dan di uji secara klinikal, Marissa White Glutathione memberikan kesan tindakbalas yang pantas menjadikan wajah anda kembali putih, bersih dan mulus, licin tanpa parut dan jerawat. Ia juga membantu menegangkan kulit, mengelakkan kanser terutama kanser hati dan juga menguatkan sistem imun.

HANYA SEBIJI SEHARI

Mahukan kulit yang cerah dan licin secepat mungkin! Hanya pengambilan Marissa Glutathione yang konsisten, sebiji sehari sewaktu perut kosong. Dan lihat sendiri hasilnya, kulit makin cerah dan licin, parut dan jeragat makin pudar, jerawat juga makin mengecut.

 

100% SESUAI UNTUK KULIT SENSITIF

Tidak seperti produk lain di pasaran, Marissa White Glutathione memastikan kandungannya diperbuat dari bahan organik dan bebas bahan kimia, ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

 

99.99% KEPUASAN PENGGUNA

Hampir kesemua pengguna Marissa White Glutathione ini sangat berpuas hati dengan mutu produk dan kesan positif yang diterima.

MARISSA Wahite Glutathione di luluskan oleh KKM, diyakini halal (diperbuat daribahan organik) dan dijamin keberkesanannya.

TESTIMONI PENGGUNA

Lagi testimoni di tab Testimoni.

ROSLIZA AHMAD

“Rasa dah lebih 15 hari saya menggunakan Marissa White Glutathione. Memang lambat tapi dapat rasa kulit wajah makin lembut and macam cerah sikit… Tapi pigmentasi saya kena terima lah ambil masa yg lama nak hilang tetapi yang bestnya dah nampak sikit pudar…. Tq “

PUAN RAJA NORIZAN RAJA KAMARULZAMAN

“Memang puas hati. Mula-mula saya juga berasa ragu-ragu untuk mencuba produk secara online ni. Tambahan setelah melihat dan mendengar banyak cerita yang tidak enak berkaitan produk-produk. Tetapi setelah melihat kawan saya mencuba,saya berasa tertarik untuk mencuba, disebabkan produk ini mempunyai kelulusan kkm. Alhamdulillah, setelah 2 minggu menggunakan, saya dapat melihat dan merasai perubahan kulit saya. Kulit saya yang dulu kusam, berpigmentasi, berkedut dan berparut menjadi semakin cantik. Kulit menjadi cerah dan segar, parut semakin pudar, pigmentasi juga berkurangan. Malah suami saya juga menegur, saya kelihatan semakin cantik dan tampak muda.”

ROSNIE AZITA RASHID

“Alhamdulillah, perubahan yang sangat ketara sebelum dan selepas pengambilan white glutathione. Perbezaan dapat dilihat dari segi tona kulit wajah, selain itu liang roma juga makin mengecil dan kulit menjadi lebih anjal dan sihat berseri. Saya sangat berpuas hati dengan white gluta kerana kesan yang lebih cepat dan mendapat kelulusan KKM.”

CARA PENGGUNAAN

Ambil 1 biji semasa perut kosong, 1 kali sehari.

1 botol mengandungi 30 tablet, tahan sebulan.

CARA PEMBELIAN

KLIK NAMA CONSULTANT KAMI UNTUK WHATSAPP

MAHES

AIN

WATI

WAHIDA

SUZI

AIDA

DILA

MARISSA AESTHETIC – MARISSA WHITE GLUTATHIONE

MALUNYA!.Dulu saya sering mengelak dan bagi alasan kalau kawan-kawan ajak ngeteh dan keluar melancung,sebabnya saya malu dengan diri saya sendiri,kulit yang mereka yang cantik dan bersih membuat saya hilang keyakinan diri saya untuk keluar bersama mereka. Sekarang saya tak perlu risau lagi!.Marissa Glutathione dah memadai untuk kekalkan kecantikan kulit anda!.GRAB SEKARANG UNTUK PROMO HEBAT INI PM @ INBOX KAMI SEGERA !

Posted by Dr Rushmini Maris Ismail on Jumaat, 16 November 2018

5 reviews for MARISSA WHITE GLUTATHIONE

  1. Haida

    Tona kulit saya sekata dan makin cerah, baru pakai seminggu lebih. Lepas ni saya nak amik set combo pulak! 😚

  2. alina

    jerawat muka ni kalau dah tumbuh sebesar batu kt kolam ikan tu..nakkeluar g keje pon malusbb kawan duk tegur..nasib ade gluta ni..cepat je jerawat tu kecut..macehh gluta marissa 🙂

  3. alyanee

    lepas makan gluta ni parut muka saya dh kurang dah xketara sgt..highly recommended

  4. Narisha

    sy mkn satu botol gluta ni pn terus nampak perubahan! kulit makin cerah dan muda sy terus order set combo untk gluta ni .

  5. Oliviana

    muka saya dulu banyak sangat jerawat, bila dah makan gluta jerawat makin lama makin kurg.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Questions and answers of the customers

There are no questions yet, be the first to ask something for this product.

×
×

Cart